Jos olen raadollisen rehellinen itselleni:

1. Kyllä. Olen ihastunut ja pahemman kerran. Miksen uskalla myöntää sitä? Koska pelkään että sattuu. Ja sattuu myös. Koska vaikka pidätkin minusta, et halua kanssani sitä mitä minä haluan kanssasi.

2. Eikö olisi helpompaa antaa olla? Olisi, mutta kun se tuntuu niin saatanan kivalle. Ja hyvälle. Ja kuvittelen jos tämä jatkuu kauan, tajuaa myös hän että hän haluaa seurustella kanssani.

3. Kyllä sattuu jutella hänen kanssaan hänen muista naisistaan. Se sattuu, mutta teen sitä jotta hän pitäisi minusta. Yritän esittää että asia on ihan ok minulle, mutta se ei ole. Joskus itken sitä.

4. Mitä haluaisin sanoa sinulle: Mikä mussa on vikana? Miksen mä kelpaa sulle? Puhut minulle kaikenlaiset salaisuutesi, pidät seksistä kanssani.. Ulkonäöstäni et ole koskaan sanonut mitään...

Siinäkö se on?